رئیس اتحادیه صنف الکترونیک و تعمیرات لوازم خانگی و خدمات تلفن همراه شهرستان بویراحمد در گفتگو با خبرنگار سایت اتاق اصناف استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم و مشتریان تعمیرات خود را به افراد مطمئن بسپارید و از ورود افراد فاقدمجوز و صلاحیت به منزل خود خودداری نمایید. سجاد امرانی مکرم با تاکید بر واحدهای […]

رئیس اتحادیه صنف الکترونیک و تعمیرات لوازم خانگی و خدمات تلفن همراه شهرستان بویراحمد در گفتگو با خبرنگار سایت اتاق اصناف استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم و مشتریان تعمیرات خود را به افراد مطمئن بسپارید و از ورود افراد فاقدمجوز و صلاحیت به منزل خود خودداری نمایید.

سجاد امرانی مکرم با تاکید بر واحدهای صنفی شناسنامه دار و مجوز دار اظهار کرد : گاهاً افرادی تحت عنوان تعمیرکاران سیار چه در حیطه لوازم خانگی صوتی و تصویری برقکاران ساختمان تعمیرکاران موبایل خدمات رسانان حوزه امنیتی و حفاظتی و سیم پیچی و غیره نسبت به سرقت قطعه سالم به خصوص بردهای چند میلیونی اقدام می‌کنند که همین موضوع باعث طرح شکایت‌های زیادی شده است .

وی در ادامه ابراز داشت :متقاضیان خدمات در همه این حوزه‌ها متاسفانه در فضای مجازی و یا توسط افراد دیگری این تعمیرکاران فاقد مجوز را شناسایی می‌کنند و به خانه خود جهت تعمیر می‌برند که تخصص لازم جهت تعمیر وسیله مورد نظر را ندارند.

امرانی مکرم با اشاره به تخلفات این گونه افراد فاقد مجوز ادامه داد: اینگونه افراد قطعه اصلی را برداشته و قطعه غیر اورجینال به جای آن استفاده می‌نمایند و هزینه قطعه اورجینال را از مشتری دریافت می‌نمایند و قطعه اصلی را در جای دیگری با هزینه گزاف به فروش می‌رساند.

این عضو هیات مدیره اتحادیه صنفی در یاسوج ابراز داشت : در تمامی خدمات غیر مجاز افراد فاقد مجوز شاهد موارد بعد از خرابی مجدد دستگاه تعمیری بوسیله اینگونه افراد بودیم .

وی با هشدار و تاکید بر افراد فاقد مجوز اظهار داشت : تمام اعضای تحت نظارت این اتحادیه که دارای جواز کسب و یا کارت صلاحیت هستند موظف به پاسخگویی به ارباب رجوع و شهروندان محترم هستند و نرخنامه مصوبه اتحادیه و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان نیز در فروشگاه‌های آنها نصب گردد.

رئیس اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی و خدمات تلفن همراه شهرستان بویراحمد : هر شخصی که بخواهد در بازار کسب درآمد نماید می بایست مجوز خود را از اتحادیه دریافت نماید و تمامی فروشندگان و تعمیرکاران مجاز موظف به معرفی مباشر و یا تعمیرکاران خود هستند و در صورت عدم دریافت کارت صلاحیت و جواز کسب و کارت مباشرت؛ با آنها برخورد و فرد متخلف را به تعزیرات و یا اماکن نیروی انتظامی و۰۰۰۰ معرفی مینمائیم و با آنها برخورد شدید خواهد شد.

وی تاکید داشت ؛ از تمام شهروندان محترم تقاضا داریم به هیچ وجه خدمات خود را به افراد سیار و فاقد صلاحیت نسپارندوهمه خدمات خود را در همه این زمینه‌ها به فروشگاه‌ها و افراد معتبر و دارای کارت صلاحیت و مجوز کسب و کار بسپارند .

رئیس اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی و خدمات تلفن همراه شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد : شهروندان محترم در صورت هرگونه تخلف به خیابان ۶۰ متری جنب بانک ملی شعبه دارایی اتحادیه صنف الکترونیک و تعمیرات لوازم خانگی و خدمات موبایل مراجعه نمایند.